Tedaviler

Diş Tedavilerimiz
Tedaviler
Pendik İmplant Tedavisi

Dental implantlar, diş eksikliklerini gidermek üzere tasarlanmış titanyumdan yapılmış diş kökleridir. Pendik implant tedavisi ile hastaların ağız ve diş sağlığını kalıcı olarak çözmek için tercih edilen bir tedavidir.

Pedodonti Tedavisi

Pedodonti Latincede çocuk dişleri anlamı taşır. Bu tanıma bağlı olarak da 0 ile 12 yaş arası çocukların diş kontrolleri pedodonti tarafından gerçekleştirilir.

Ortodonti Tedavisi

Yunanca karşılığı düzgün diş anlamına gelen ortodonti, günümüzde sadece dişleri değil, alt ve orta yüz düzensizliklerini de tedavi eden diş hekimliği branşıdır.

Diş Beyazlatma Tedavisi

Hekim kontrolü altında gerçekleştirilen diş beyazlatma işlemi uygulanma şekline göre iki tipi bulunur.

Çene Cerrahisi Tedavisi

Diş hekimliğinde çene cerrahisi ağız boşluğu, dişler, çene kemikleri ve yüz dokuları ile ilgili cerrahi operasyonlarını gerçekleştiren branştır.

Endodonti Kanal Tedavisi

Diş kökü kanalları, diş pulpası (sinir dokusu) ve dişi çevreleyen dokularla ilgili hastalıkların teşhis ve tedavisi ile ilgilenen diş hekimliği branşının adı Endodontidir.

Protetik Diş Tedavisi

Protezleri genel olarak; sabit, hareketli ve implant üstü protezler olarak gruplandırabiliriz.

Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği, kişilere gülüş tasarımı başta olmak üzere ağız ve diş sağlığı için çeşitli tedaviler uygulama adına hizmet veren bir alandır.

Diş Eti Tedavileri (Periodontoloji)

Periodontoloji, dişleri çevreleyen yumuşak ve sert doku hastalıklarının teşhis ve tedavisini gerçekleştiren diş hekimliğinin bir bölümüdür.