Lamine Diş Fiyatları

Sosyal hayatta diş sağlığının ve güzel dişlere sahip olmanın önemi çok büyüktür. Gelişen teknoloji ile birlikte diş sağlığında yapılan yenilikler ve alternatif uygulamalar, tüm tedavi çeşitlerinde çok büyük bir kolaylık sağlar. Doğal ve estetik anlamında da artık diş sağlığı oldukça önemlidir. Dişlerin güzel görünmesi ve güzel bir gülüşe sahip olmak için diş estetiği hizmeti son dönemlerde oldukça rağbet görmektedir.

Lamine Kaplama Nedir?

Latince kelime anlamı yaprak olan lamine, diş yüzeyinin en az şekilde törpülenmesi ile inceltilerek yapılan bir kaplama çeşididir. İnceltilen dişin üzerine lamine kaplamalar yapıştırılarak tedavi işlemi sonlandırılır.

Lamine Diş Kaplama Nasıl Yapılır?

Estetik açıdan güzel ve doğal görünmesi, yapılabilirliğin kolay ve kullanım ömrünün uzun olmasından dolayı diş kaplama hizmetleri en çok tercih edilen tedavi şekillerinden birisi haline gelmiştir. Lamine diş kaplama yapılmadan önce diş üzerinden herhangi başka bir rahatsızlık varsa bu tedavi işlemleri tamamlanmalıdır. Diş kaplama yapmak için herhangi bir sorun kalmadığı zaman hekim kontrolünde dişlerin ölçüsü alınır. Alınan diş ölçüsüne göre üretimi yapılan Lamine diş kaplama özel yapıştırıcı ile dişlerin üzerine sabitlenir.

Lamine Kaplama Kimlere Uygulanır?

Diş bakımı her ne kadar çok kolay bir işlem olsa da günümüzde bir çok kişi bunu alışkanlık haline getirmediği için diş renginde bozulmalar olur. Yine yoğun sigara, çay ve kahve tüketimi gibi diş yüzeyini sarartıcı etkenlerin kullanılması da buna neden olabilir. Tüm bu etmenlerin yanında genetik faktörlere bağlı olarak da dişleriniz düzenli fırçalama da dahil istenilen beyazlıkta olmayabilir. Bu gibi durumlarda tüm diş estetiği kaygılarınızı geride bırakarak, dişlerin doğal bir şekilde beyaz görünmesi için Lamine diş kaplama işlemi yapılır.

• Sağlıklı olmayan yapısı bozuk dişler için,
  • Kırık ve lekeli dişlerin daha beyaz görünmesinde,
  • Ön dişler arasında açıklığın giderilmesinde,
  • Estetik kaygısı olan kişilerde,

Bu sorunları olan kişilerde lamine diş uygulaması yapılabilir. Tüm işlemlerin yapılması için hastanın mutlaka 18 yaşını doldurmuş olması gerekmektedir. Lamine hassas bir kaplama olduğu için de tırnak yeme hastalığı, uyurken diş sıkma alışkanlığı gibi sorunları olan hastalarda lamine kaplama yapılması sağlıklı değildir.

Zirkonyum mu Lamine mi?

Kaplama konusunda en çok sorulan soruların başında gelen zirkonyum kaplama mı yaptırmalıyım yoksa Lamine kaplama mı. Her iki kaplama türü de estetik açıdan son derece güzeldir ve ikisinin de kendine göre avantajları vardır. Ancak aralarında farklılıklar vardır. İki kaplama arasındaki en büyük fark;

Lamine kaplamada diş yüzeyi minimum şekilde törpüleme işlemi yapılarak dişin sadece ön yüzeyine tek tek uygulanır. Zirkonyum kaplamada ise kaplamanın kalınlığı kadar diş yüzeyinde çevresel kesim yapılır. Tam kaplama yapılarak dişin her yerini sarar. Zirkonyum uygulaması daha kısa süren bir işlem olduğu gibi maliyeti lamine kaplamaya göre daha uygundur. İkisi arasında tercih yapılacakken en doğru kararı hekiminizin sizin için en uygun olan tedavi şeklini uygun görerek seçmeniz daha doğru olacaktır.

Lamine Diş Fiyatları

İmplant tedavisinde olduğu gibi Lamine diş fiyatları belirlenirken malzeme kalitesi oldukça öne çıkmaktadır. Ayrıca bu işlemi yapacak olan hekimin tecrübesi, yaptıracağınız klinik ortamı ve kaç adet yaptıracağınız bu fiyatları değiştirmektedir. Daha kapsamlı ve detaylı bilgi için bizimle iletişim kurabilirsiniz.