Dikişsiz İmplant Tedavisi

Dikişsiz implant, diş etine kesim yapılmadan, özel tekniklerle gerçekleştirilen implant tedavisidir. Bu yöntem ile tedavi süresi daha kısa olur ve çıkabilecek enfeksiyon gibi durumların önüne geçilir.

Klasik implant tedavisinde vidanın çene kemiğine yerleştirilmesi gerekiyor. Bu işlem için implant yapılacak bölgeye kesik atılarak vida yerleştiriliyor. Vidanın çene kemiğine yerleştirilmesinden sonra diş etlerinin iyileşmesi için belli bir süre bekleniyor. İyileşme sürecinden sonra vidanın üzerine sabit diş eklenerek tedavi sonlanıyor. Dikişsiz implant tedavisinde hem vida hem de sabit diş aynı gün çene kemiğine yerleştirilerek tedavi tamamlanır. Aynı gün implant tedavisi de denilen bu hizmette, zamanı kısa olan kişiler için oldukça tercih edilen bir yöntemdir.

Dikişsiz İmplant Avantajları Nelerdir?

• Normal implant tedavisine göre daha kısa sürede tedavi sonlanır.
  • İmplant vidasının çene kemiğine yerleştirilmesi daha stabildir.
  • Klasik implant tedavisine oranla oluşabilecek enfeksiyon riskini ortadan kaldırır.

Dikişsiz İmplant Dezavantajları Nelerdir?

Bu yöntemin uygulanması için öncelikle sağlıklı bir çene kemiğine sahip olmanız gerekir. Tedavi yapılacak alanın kemik yapısı uygun değilse aynı gün implant yapılamaz.

• Bu tedavi yöntemi klasik implant tedavisine göre daha pahalıdır.
  • Her tedavide olduğu gibi dikişsiz implant tedavisi için de hekimin tecrübesi oldukça önemlidir.

Dikişsiz İmplant Tedavisi Nasıl Yapılır?

Öncelikle hastanın bu tedaviye uygun olup olmadığının anlaşılması için röntgen çekilir. Röntgen sonucunda çene kemiği sağlam ise implant yapılacak alan belirlenerek tedavi planlaması yapılır. Diş etine punch ile ufak bir boşluk oluşturulur. Bu boşluktan girilerek kemikte implant için bir yuva hazırlanır ve implant buraya yerleştirilir. Tüm işlemler ortalama 10-20 dakika arasında tamamlanır.

Dikişsiz İmplant Fiyatları

Daha kısa zamanda tamamlanması ve enfeksiyon riski daha az olduğu için fiyatı normal implant tedavisine göre daha yüksektir. Yapılacak olan kliniğe, doktorun tecrübesine, kullanılacak olan implant markasına göre fiyatlar değişkenlik gösterebilir. Bizlerle iletişime geçerek dikişsiz implant tedavisi için fiyat alabilirsiniz.

Dikişsiz İmplant Tedavisi