Endodonti
Dişi çevreleyen dokularla ilgili hastalıkların teşhis ve tedavisi.
İmplant
İmplantlar, diş eksikliklerini gidermek üzere tasarlanmış titanyumdan yapılmış diş kökleridir
Çene Cerrahisi
Çene cerrahisi ağız boşluğu, dişler, çene kemikleri ve yüz dokuları ile ilgili cerrahi operasyonlarını gerçekleştiren branştır.
Estetik Diş Hekimliği
Kırık ya da çapraşık dişler laminate veneer, seramik veneer ya da zirkonyum veneerler ile tedavi edilir.
Diş Beyazlatma
Ofis tipi ve Ev tipi olmak üzere ikiye ayrılan ve ihtiyacınıza göre beyazlatma işleminin yapılmasıdır.
Ortodonti
Ortodonti, günümüzde sadece dişleri değil, alt ve orta yüz düzensizliklerini de tedavi eden diş hekimliği branşıdır
Protez
Protezleri genel olarak; sabit, hareketli ve implant üstü protezler ile ihtiyacınıza uygun şekilde tedavi süreci yapılır.
Pedodonti
0-13 yaş grubu çocukların ağız ve diş sağlığının korunmasını amaçlayan diş hekimliği branşıdır

Dental
Hizmetlerimiz

Dental
Hizmetlerimiz

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Protetik-Dis-Tedavisi-2.Jpg

Protetik Diş Tedavisi

Protez tedavisi, diş ve çevre dokularının çeşitli nedenlerle işlevini kaybettiği durumlarda tercih edilen tedavi türü.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Protetik-Dis-Tedavisi.jpg

İmplant Tedavisi

Dental implantlar, diş eksikliklerini gidermek üzere tasarlanmış titanyumdan yapılmış diş kökleridir.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Endodonti-Kanal-Tedavisi.png

Endodonti

Diş kökü kanalları, diş pulpası (sinir dokusu) ve dişi çevreleyen dokularla ilgili hastalıkların teşhis ve tedavisi.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Estetik-Gulus-Hekimligi.jpg

Estetik Diş Hekimliği

Estetik gülüş tasarımında amaç doğal bir estetik görünümü sağlayıp sağlıklı ve fonksiyonel bir diş dizisi elde etmektir.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Periodontoloji.jpg

Periodontoloji

Dişleri çevreleyen yumuşak ve sert doku hastalıklarının teşhis ve tedavisini gerçekleştirilmektedir.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Cene-Cerrahisi.jpg

Çene Cerrahisi

Diş hekimliğinde çene cerrahisi ağız boşluğu, dişler, çene kemikleri ve yüz dokuları ile ilgili cerrahi operasyonlar.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Dis-Beyazlatma.jpg

Diş Beyazlatma

Dişlerin beyazlatıcı ajanlar yardımıyla renginin açıldığı beyazlatma işlemi, herkesin yaptırabileceği güvenli bir işlemdir.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Ortodonti.jpg

Ortodonti

Ortodonti, alt ve üst çenenin kafa kaidesine ve birbirlerine göre konumunu ve dişlerin ilişkilerini üç boyutlu olarak inceler.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Pedodonti.jpg

Pedodonti

0-13 yaş grubu çocukların ağız ve diş sağlığının korunması, çürük, travma, kalıtımsal nedenlere bağlı gelişen sorunların giderilmesini amaçlar.

Mutlu
Referanslar

Sorumluluk bilincinde olan uzman diş hekimi ekibimizle güvenilir tedaviler sunarak hastalarımızı ailemizin bir parçası haline getirmeye özel gösteriyoruz!

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Senaust.png
Sena Üst

Korku dolu gidip mutlu ayrıldığım bir klinik özellikle Koray Bey ve ekibi inanılmaz tatlı insanlar.
Sorduğum her soruya sabırla cevap verdiğiniz için sonsuz teşekkürler 🙂
Gönül rahatlığı ile tercih edilebilir bir klinik.

Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Feyzullaharslan.png
Feyzullah Arslan
6 yaşında çocuğumun 4 dişi için dolgu yapıldı her yönüyle çok güzel geçti. Dr. Rabia hanıma çok teşekkürler
Https://Koraydisklinik.com/Wp-Content/Uploads/2021/10/Enesgursoy.png
Enes Gürsoy

Covid-19 sebebi ile dışarı bile çıkamazken Koray diş kiliniğinde dişlerimi yaptırdım. Hijyen titizlik ilgi ve alaka covid-19 için alınan önlemler hepsi üst düzey olduğundan hiç şüphesiz evimdeki gibi rahat bi şekilde yaptırdım. Koray Hocaya ve diğer çalışan arkadaşlara teşekkürler.

Koray Diş Kliniği

2018 Yılından günümüze sağlıklı gülüşler için hizmetinizdeyiz.

Sosyal Medya Hesaplarımız

Sosyal medya hesaplarımız üzerinden bizleri takip ederek bizi tercih eden kişileri görebilirsiniz.